Hilalozc Kızamık değerim 104 çıktı sonuçlarıma baktığımda orda uyarı işareti çıkmış neden acaba bilen varmı
yigitinannesiiiii Küçükken geçirmediyseniz veya aşısını vurulmadıysanız olabilir bi kez daha kan verin şuan benimde kanımda bi vürüs gözüküyor pozitif şekilde doktor tekrardan kan vericeksin bi kez daha pozitif çıkarsa dahiliyeye yönlendiricem dedi
Hilalozc Bir sonraki gitmemde tekrar ister o zaman hatırlamıyorum geçirip geçirmediğimi anneminde bu konu hakkında pek bilgisi yok😄
yigitinannesiiiii Hilalozc bana 10 gün sonra gel dedi enfeksiyon mu virüsmü anlamadım 10 gün nasıl geçicek bende bilmiyorum
yigitinannesiiiii Hilalozc doktorun söyler zaten bu tarz şeylerde test tekrarlanıyormuş hala kanında varmı yokmu yakın zamandamı geçirdiniz diye
yigitinannesiiiii Bu arada doktor bana rubellayla biz zaten pozitif çıkmasını istiyoruz dedi benimkide 115,8 çıkmış pozitif ama cmv nin negatif olması gerekiyor dedi
yigitinannesiiiii Hilalozc negatifse sıkıntı yok canım rubellanın pozitif çıkması kızamıkçığa karşı bağışıklığın olduğunu gösterirmiş takma kafana yani ☺️
Hilalozc 7+1 deyim şimdi haftaya gidicem ama aklımı meşgul etmişti mide bulantısını unutturmuştu tedirginlikten 😄
yigitinannesiiiii Hilalozc benimki son adet tarihime göre 2 haftaya yakın geride 5+2 yiz geride olmasa senle aynıymışız