https://resimyukle.io/r/2rthup8Y5v kizlar buna bi bakin nolur ya sorun şu 1 ocakta erken dogum yapip bebegimi kaybettim. 25 ocak gibi adet gordum simdi regl olmadim kasiklarimda agri var, sık sık idrara cikiyorum, halsizim, supelendim zaten konduramadim test yaptim iki tane pozitif cikti 4 tane daha yaptim hepsi pozitif ama kan tahlilimde bise gorunmedi doktor ultrasondada gormedi ama net hissediyorum belirgin oluyor gebeliklerim. Sizce erken olupta gorunmuyor olabilirmi 3 haftalik olur eger varsa ultrasonda gorunmemesi normalmi yada kanda. Yada neden diger testlerin hepsi pozitif kafam cok karisti. Doktorum eski gebelikten kalmasi imkansiz varsa hamilesindir dedi ama bise goremedi cok yeni olsada goremez degilmi