Bernanur6145 Kızlar 33 haftalık hamileyim bugün yarım saate bir bazen çok sık ağrı vuruyor adet sancısı gibi normal mi yaşayan var mı bu durumu ayağa azcık bişey ayağa kalkayım başlıyor bazen uzanırken
Hakiko Bernanur6145 dinlendiğinizde geçiyorsa doğum sancısı değildir sola yatıp bacağınızın altın yastık alıp uzanın bi süre geçmezse ve sancıların arası kısalırsa doktorunuza ulaşıp hastaneye geçin
BesteKc Bernanur6145 yarım saat gibi düzenliyse bir hastaneye gidip NST girmenizi öneririm. Doğum sancısı olabilir.