Edaanneoluyor gebeliğimi öğrendim gibi burdan post açtım önerilen ve yakınım olan ilk doktora gitim algomed Eda hanıma ama o kadar övüldü gibi çıkmadı çok aceleci davrandı aşırı Korkut’u beni düşük riski kanama damarın var bilmem ne testin yüksek tekrar yapacaz o kadar korktum ki kan alınırken kolum morardı 3 hafta oldu zerr geçmedi morarmam ardından Ortadoğu hastanesi onur bektaşa gitim eltimde ona 1 kere gitmişti aşırı sıcak kanlı ve iyi ilgilenen biri Eşide aynı hastanede kadın doğumcu Eda hanıma eşimle gitim yanımda eşim var diye heyecan yaptık bebeği görünce ağlamam geldi tepkili şekilde güldün için bebeğin kalp atışı gidiyor dedi o an heyecanla anlam veremedim sonradan eve gelince olayı fark etim aşırı sinir oldum ilaç verecekti sözde ama sadece folik asiti verdi ilaçı yazmayı unutu aynı gün ve ertesi gün aradık tamam yolayacam dedi yolamadı diyerlerindede açmadı diyer hafta aradım yine açmadı yoğundur dedim ama onur beye gidince gerçekten kişiden kişiye doktor değiştiğini anladım o kadar güzel ilgilendi ki resim atma şansım olsa resim atacam algomedeki doktor bildin simsiyah resim verdi ama Ortadoğu’daki onur bey 8+5 günlük bebeğimin ayak şekile kadar beli olan resim verdi ve 2 kere bebeği gösterip kalp atışını dinletip video çektirdi bize bizi dinleyip öyle cevaplar veren biri tam istedim gibi biri yani ve kendi asistanı numarasın verdi algomed kendisi vermesi lazımken vermiyoruz diyip hastaneden ulaşmak zorunda kaldım Ortadoğu’ya gitmek istersen hiçran hanımda var ama biraz yüksek fiyatı yengelerim ona giti çok memnun bende bi kere görünmek oba göre karar vermek istiyorum biz kimi önersek bize nasıl geldiyse sana da öyle gelecek diye birşey yok tamamen şans işi çok uzun yazdım ama sanırım birden sinir patlaması oldu😅🤦🏼♀️