Meraba kizlar bugün Maalesef kasılma ile doktoruma gittik sabah yoğun sancım vardi,serklajliyim ztn(erken doğumu engellemek için rahim ağzına dikiş atılması) 27 + 4 teyiz ancak ultrason da bir hafta ilerde yanı 28+4, kilosu 1240 şükür ve açılma, kısalma, su gelmesi gbi hiçbir anormallik olmamasına rağmen nst de sancı çıktı, endol verdi serum verdi, ciğer geliştirici ve bı kaç ilaç daha 😔 devam ederse hastaneye yatiririz dedi, sorunlar bitmiyor çok stresliyim hastaneye yatmak istemiyorum destek ve dualarınızı esirgemeyin 🙏