Suhedacan Merhaba 35 haftalık hamilelikte enfexia 500 mg Antibiyotik kullanıp problem yaşayan oldumu acaba ?
Deletedmom15257 Suhedacan onu rahat kullanabirsin cnm ben hem hamileyken hemde doğurduğumda ictim kizimada sut verdim ve kizim kucuk olmasina ragmen doktor icebilirsin dedi