Ayse650 37+5 haftalığım kızlar 2 cm açıklığım var ve ağrılarım 5 dk bir 10 dk bir düzensiz aralıklarla var nst de sancım çıktığı zaman en üst seviyede çıktı sormak istediğim en üst seviyede çıktı bunun daha üzeri varmıdır?
Glsnisa14 38+4 de doğum yaptım bir gün önceden 7 dakikada bir sancım oluyordu açılma az deyip gönderdiler ertesi gün doğum yaptım