Gamzebrs ilk defa başımda geldiği için anlayamadim neyin ne olduğunu adet kanaması gibi kanama oldu ve ağrı zaten 5 haftaliktim ultrasona girdiğimde sadece kese görünüyor dedi doktor bebek daha görünmüyor dedi Iki hafta sonra gel dedi. Eve gittigimde bir gün sonra kanamam oldu acile gittim orada doktor dedi böyle kanamaya devam ederse düşer sonra bu uugulamada sordum anlattim ınterntten baktım meğersem kimyasal gebelik geçirmişim kendi kendime anladım.devlet hastanesi hiçbirşey demedi hatta alttan muayne etti ultrasona baktı düşük tehliken yok dedi bir gün sorna kimyasal gebelik oldu sabaha karşı. :)