eminemre99 Kızlar hamilelikte covid geçiren var mı acaba ne yaptınız kaçıncı haftada oldunuz covid ne tür ilaçlar verdi doktorlar bir sorun oluyor mu acaba kızlar
Busbus12 Hamile olduğumu öğrendim 1 hafta sonra eşim covit oldu hamileyim diye test yapmadı filyasyon belirtim vardı ama hafifçe geçti o zaman doktorum yoktu daha. Şimdi 34 haftalık hamileyim geçen hafta yine covit oldum doktoruma sordum hafif gibiydim ama mutlaka dahiliye görsün dedi gittik enfeksiyon (crp) yüksek çıktı 5 gün yoğun antibiyotik tedavisi gördüm aynı zamanda kan sulandırıcı başladı. Bugün crp düştü kan sulandırıcıya doğuma kadar devam dedi dahiliye bugün karantinam bitti ama dün test verdim hala pozitifim.
eminemre99 Busbus12 Hafif geçiyorsa ne mutlu canım senin için ben 7 haftalık hamileyim canım çok yeni ne olcak bilmiyorum canım benim
Busbus12 eminemre99 aşınız var mı. Hiç korkmayın bi dahiliyeye görünün yine kan testleriniZe baksınlar yada doktorunuz varsa ona mutlaka danışın Allah yardımcınız olsun inşallah çok çabuk atlatırsınız moraliniz yüksek olsun. Ben iyiyim Hafifim derken işte enfeksiyonum yüksekmiş o da başka başka sıkıntılar çıkarabiliyormuş.
Iremocak Hafif geçirdim 24 haftalıkken covid olmuştum. Bol meyve, c vitamini parol ile atlattım. Zühre ananın kozalak macunu var ondan yedim çok abartmamak şartıyla. Çok iyi geliyor herkes kullanabilir. Şimdi de kan sulandirici kullanıyorum
eminemre99 Iremocak maşallah canım ya ben 7 haftalık oksiruk de var ne olcak bilmiyorum yarın kadın doğum uzmanına gideceğim inşallah bir ak ti olmaz canım ya hiç hafif değil boğaz agri öksürük ve hamileyim ya ilk bebehim de obsuruk oldu 8 . Ayda erken doğum oldu şu azamis bebeğin ben daha başlarda böyleyim Allah’ım inşallah yardım eder canım
Iremocak eminemre99 öksürük için bi bak zühre ana markasının kozalak macununa mutlaka. İnşallah en kısa sürede çok zorlanmadan atlatırsın
eminemre99 Busbus12 Masalalh canım ya kaçıncı hafta da başladınız canım bn daha çok çok yeniyim 7 haftalık antibiyotik falan verirlerse bir şey olur mu Allah korusun ya
eminemre99 Busbus12 evet canım benim hamilelikte enfeksiyon sknti Allah razı olsun inşallah seninde benim de tez zamanda geçer
Busbus12 eminemre99 34 te covitten başladık ama ben 7. 8. Haftadayken de idrar yolu enfeksiyonunda antibiyotik kullandım hatta idrar yollarından dolayı toplam 3 kere kullandım bu döneme kadar bi de üstüne covitten dolayı bu hafta sabah akşam antibiyotikli serum ayrıyetten hap olarak kullandım çok korktum çok üzüldüm bu kadar ilaç kullanmak zorunda kaldığım için ama doktorlar kullanmamak daha riskli olabilirdi dedi.
Busbus12 eminemre99 o kadar iyi anlıyorum ki ben 2 gün sırf ilaç kullanıyorum diye ağladım ama kendimi üzmekten bebeğimin üzülmesinden başka şeye sebep olmadı bugün bebeğimi de görmeye gittik iyiydi çok şükür. Allahım inşallah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin hepimizin.
eminemre99 Busbus12 aynı canım bnde 7. Haftadayim maşallah 34 olmuşsun inşallah sağlıkla hayırla bebeğini kucağına alırsın canım az kalmış inşallah Meryem suresi yasin suresi Ali İmran suresi fatha suresi Aytel kürsü oku bn normalde hep okurdum ama bugün okuyamadım halsizlikten dolayi canım benim
eminemre99 Busbus12 ay canımsın Allah razı olsun bnde öyle hamile paşam goderim acile antibiyotik ne verirlerse işte alır içerim ama hamile unca bir kere daha düşünüyorsun. Hani diyoum ki beklim geçer yok canım kendimi biliyorum en ufak usutmede hemen farnjit oluyor boğazım kendimi biliyorum bilmiyorum covid miyim hani o da olabilir Allah’ım bebeklerimizi korusun bnde canım skliyor çok küçük daha beyni oluşuyor ne bilim kasları oluşuyor evet her şey Allah’ın elinde ilaç kullanmadan da geçmiyor daha artıyor ses bile gitti sesim kısıldı bol su i tim biraz kendime göre ateşim var ölçek ile yaptığımda ateş yok ama kendimce yanıyorum Allah’ım sen bizleri görüyorsun inşallah bebeklerimize bir şey olmaz inşallah hayırla sağlıkla kucağımıza alırız canım
Busbus12 eminemre99 inşallah canım anlıyorum bende çok üzüldüm çok düşündüm ama onlar zaten rabbimin emaneti ilaç alırkende ona sığınıcaz. Alnımızda ne yazıldıysa o bi şey olacaksa ilaç kullanmasakta olur keyfi değil sonuçta. İnşallah hafif ilaçlarla geçer 🤲🏻