Merhaba kızlar ben bu ayı çok garip geçirdim kendi açımdan yani 2 günlük adet sonrasında kahverengi lekelenmeler 2 hafta sürdü gebelik testim pozitifti en son 28 şubatta beta değerim 310 çıkmıştı adet günüme 3 gün var ama bugun sabahtan yine lekeyle başladı ve suan adete dönüştü acaba kimyasal mı yaşadım?