Kbraergn Merhaba hanımlar . 35. Haftamdayım haftalardır ilaç da kullansam idrar yolu enfeksiyonum geçmedi. Bebeğim için korkuyorum doğumda bebek kapabilir diyorlar bunu yaşayan var mı ? Bebeğime zarar verir mi?
Glsnisa14 Bebekler öyle olsa da çok çabuk atıyorlar merak etme kendini de bol bol su içmeye çalış bı de sirkeli su ile taharet alabilirsin kızılcık suyu bulabilirsem içebilirsin