fskzkya canim kanama riskli aslında ama soyle soyleyim abimin eşinin bu haftalarda kanaması oldu ama çok şükür hiçbir sorun yaşamadı gayet sağlıklı bir hamilelik geçirdi ve doğum yaptı. Bende o haftada kanama yaşadım ve düşük yaptim. Doktora mutlaka git canim biz ne söylesek boş