Cansuturk 10 +2 deyim pzt kont vardı bebek hareketlenmiş kalp atıs iyi hafif kanama alanı var dedi dr ¾ haftdır yatıyorum gidip gelene bu kanamalar var böyle yasayan varmı ne zaman gecti lütfen yasadıklarınızı paylasırmısımız
Eda122 Cansuturk 8. Haftamda benimde kanama alanim vardi 1 hafta yattim dinlendim progestan fitil olarak kullandim. 9. Haftamdayim kanama alani kaybolmus. Kanama alaninin buyuklugu nedir canim ? Korkma geciyo dinlenmene bak
Mouradi Cansuturk 9 haftada başladı bende içeride kanama alanı, 11 haftada gittim yine aynı kalmıştı şimdi 13 haftadayım 14cü haftada gidicem İnşaAllah geçmiş olur kısa zamanda :( progestan, bol dinlenme, bol su içmekle devam ediyoruz
Cansuturk Eda122 ilkte 1.81 cm di sonra yok oldu sonra yine olusmus ondan gittim apar topar pzt de dedi bı yok gibi bi kanama alanı korkma dedi
Cansuturk Mouradi tüpbebekle bide benim hormonlar zaten tutuyor Şu ay da bi dolaa inş diyorum bebek buyudukce gitmezmi kanama alanı
Mouradi Cansuturk İnşaAllah canım kısa sürede geçer evet evet bebiş büyüdükce geçiyor, ya da kendiliğinden geçiyormuş
Bhr_27 Haftadan beridir kahverengi çamur gibi akıyor şu an 9+6 yız 1 haftadan fazladır pregestron kullanıyorum fitil olarak fitili kullandığından beridir daha da mi oluyor anlamadım hafif kasıklarımda Ağrı’da var
Cansuturk Bhr_27 benımde kese dısı kanama gidip geliyo hepte yatıyorum gelince kahroluyorum. Hersey yolunda saglıkla kolaylıkla ilerlesin ins bide hic yemek yiyemiyprum midem cok fena aksam yemekleri hic yemedigim bile oluyo
Cansuturk Mouradi artık moral kalmadı hep dua ediyorum onun beni duydugunu hissettigini düşünerek konusuyorum ama bazende aglıyorum elimdedegil .. yani bilmiyoruö