Nefsm Kızlar bugün belim tutuldu bi anda 8 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde böyle bir sorun yaşamadım şimdiki hamileliğimde yaşıyorum kasıklarıma kadar vuruyo bazen böyle bir durum yaşayan oldumu acaba
Mrv135 Nefsm Hastaneyi arayıp doktora sorun diyicem ama saat geç olmuş. Bi acile gidin içiniz rahatlar hem.
Novaa Nefsm Benim de gecen hafta 8. haftada belim tutulmustu bir anda. Doktorum parol verdi bir de sicak kuvete gitmek yasak ama beline sicak soguk uygulayabilirsin demisti. 3-4 gunde azalarak gecti ama sanki evde kucuk yuruyusler yapmak iyi geliyordu bana.
Nefsm Mrv135 inşallah öyledir pazartesi kendi doktoruma gidicem çünkü bugün kasıklarıma kadr agrı var kahverengi leke falan geldi inşallah ters bir şey yoktur
KkubraOz Nefsm bence bi hastaneye gidin kendi doktorunuzn olduğu. Ultrasondan bakıp kontrol etsinler içiniz rahat etsin
Mrv135 Nefsm Telaş da yapmayın ama hamilelikte hiçbir leke vs hafife alınmamalı zaten. İçinizi ferah tutun ve güzel bir hastanenin aciline gidin bu sefer.
Nefsm KkubraOz kendi doktorumum olduğu hastaneye gidicm eşin gelince o gelmeden gidemem kızımla inşallah kötü bir şey olmaz
Nefsm Nefsm kızımda böyle sorun olmadı hiç ama sabhtan beri kasık ağrısı vajınamda da ara ara oluyo doktorum da öyle diyince korktm