Merhaba, 25 haftalık hamileyim. 2 gündür vajinada değişik bir his var. Baskı, dolgunluk diye tabir ediyorum ama ne kadar doğru tarif ediyorum bilemiyorum. Erken doğum, rahim ağzı kısalığı için belirtileri okuyorum internetten, ve onlara ait belirtilerin diğerleri bende yok. Endişe etmeli miyim? Normal muayeneme 5 gün var, erken gitmek istemedim ama risk taşıyor muyum beklerken bilemiyorum.