gmzkcl Merhaba arkadaşlar, son yayınlanan genelgede 24 hafta gebelik izninin kaldırıldığına ilişkin bir ifade yok. İzin devam ediyor mu bilen ya da okuyan var mı bir yerden?
Ozlmm_1 gmzkcl devam ediyor canım ben izindeyim şu an da 😀 31 olucaz bu gece 32.haftanın sonunda tekrar rapor almam gerekiyormuş 32.haftayı bekliyoruz bakalım ☺️
burcuo Ozlmm_1 Aynen maalesef, eğer hemen izne çıkmazsanız iş başı yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bende öyle oldu. Gerçi uzaktan ders veriyorum şu an, çalıştığım okul öyle ayarladı sağolsunlar ama bazı kişiler işe gitmek zorunda kalmışlar.
gmzkcl Bet7408 evet, benim haftaya cuma inşallah 24. Haftam doluyor. O zaman ayrılabiliyoruz❣️🙏🏻İnşallah
YaseminveMinisi eymeninannesi123 kamu çalışanları. Idari izne ayrılınca sadece normal maaşı alabilirler.