Hndgkce Merhaba kızlar regl günüme 7 gün var sanki hastalancakmışım gibi belirtiler var sizlerde de oluyor mu o şekilde ? Karın ağrısı bacak ağrısı gaz problemi ?
Hndgkce Deletedmom15257 olabilir 11 haftalığım sormak istedim var mı aramızda öyle hissedenler diye 🙏
Zey0502 Hndgkce Valla benimde 1 gün var normal şartlarda olsaydım regl, benimde kasıklarım regl olucakmışım gibi beni strese sokuyo bu durum