Sl_kyz25 28.02 de kan vermiştim 16. 300 çıkmıştı 04.03 de verdim 32.800 çıktı normal mi yoksa az mı konu hakkında fikri olan yazabilir mi
Gunesveay Sl_kyz25 canim gayet iyi görünüyor zaten halen nie kan veriyorsun ki 6000 olunca karından bile ultrasonla görünüyor keseyi gördükten sonra beta yükselişine pek bakmıyorlar
Sl_kyz25 Gunesveay 2 günde bir iki katı oluyormuş ya düzenli mi değil mi diye takip etmek istemiştim. 🌸Teşekkür ediyorum ilginiz için
Gunesveay Sl_kyz25 gayet iyi canım hayırlı olsun sağsalim kavuş inşallah bebeğine ultrasondan takip yapsin doktor keseyi bebegi falan gördünüz mü o daha güzel bir his:)