Selam kızlar,
31+5 haftalığım 3 gün önce suyum az olduğu için doktorum yatış verdi. İlk yatış verdiği gün suyum (tek cep) 3.88 cm di bugun ise (3. Gün) 4.25 cm çıktı. 3 gündür hastanede yatıyorum. Serum, tuzlu su, ciğer geliştici takviyesi yapıyorlar. Aynı zamanda günde 6 kere NST ye bakım bebeğimin kalp atışlarını ve rahim kasılmalarını izliyorlar. Bebeğim şuan 1600 gr. Bu su beni ne kadar götürür net bilgi vermiyorlar benim gibi yaşayan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Bende gelişmeleri yazacağım.