İyi akşamlar herkese. Benim aklıma takılan bişey var. Doktorum baya ilgisiz geliyor ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizim kadın doğum doktorları hakkında. İlaçla ilgili yada sancımla ilgili bi şey olduğunda mesaj atıyorum sekreterine sabah atarsam akşam cevap veriyor. Arasam açmıyor. Demir ve balıkyağı vitamini verdi 1ay kullandım bitti söylemedi birince tekrar al bende başka ilaç yazacak diye 2hafta kullanmadım em sonunda şüphe düştü içime böyle vitamin kullanmadan bebeğe bi zarar olur mu diye yazdım benim ilaçlarım bitti yeni mi yazacaksınız? Bırakmaman lazım yeniden Alman lazım doğuma kadar içmen lazım dedi…. Başta söyleseydi 2 3kutu alırdım zaten. Reçeteyi kaybettim arıyorum tekrar yazar mısınız diye açan yok. Muayeneye gittiğim de otomatik ses kaydı gibi söyle yap böyle yap diyip gönderiyor. Bu doktor iyi miiii kötü müüüü ben mi boşluyorum ilgisizim? 3 haftaya yakın vitamin almadım çok üzgünüm..