Kızlar 30+5 im göbeğim ilk gebeliğime göre baya düşük yani aşağıda her gören de öyle diyor aşağıda duruyor diyor sizin ne durumda zaten bebek alt kısma baya baskı yapıyor alt tarafıma iğne batar gibi oluyor arada ve baş geliş duruyor sizde de oluyor mu böyle