kbrkbr1 İlk gebeliğim down sendromu teşhisi konulmuştu, risk açısından sonlandırıldı ama ikinci gebelik için çok korkuyorum aynı şeyleri yasamaktan . İlk gebeliği bu şekilde olup ikinci gebeliği sağlıklı olan var mı?
kbrkbr1 kbrkbr1 down sendromu yaşayan bir anne tekrar yaşama olasılığı çok yüksek diye bir yazı okumuştum bu arada .
Mubufe kbrkbr1 merhaba benim de ikili testim riskli çıktı . Siz nasıl öğrendiniz acaba ? Hangi testleri yaptırdınız
benimmdunyamm kbrkbr1 neden sonlandırıldı siz istemediğiniz sürece sonlandirilmaz neye inanarak böyle yaptiniz acaba benim ablama doğuma kadar yok ensesi kalın yok down dediler istersen alalım dediler aldırmadı ve çocuk sapasağlam doğdu siz kendiniz mi istedinjz
Eslem_1 kbrkbr1 canım anlamadım hem detaylıda bir sorun çıkmadı demişsin hem doktor ense kalınlığından şüphelendi 2.9 çıktı demişsin anlamadım 🤔 tekrar olmaz inşallah ama 🌸🤲🏻
Mucizemannesi21 Mubufe benimde ikili testim riskli cikti pazartesi dogum yaptim cok sukur rabbime oglum saglikli bol bol dua edin rabbime tevekkul edin belki bu bi imtihandir bizi siniyodur ben hic uzulup aglamadim rabbimin vardir bi bildigi diyip sukrettim rabbimde sonunu güzel eyledi🤲🏻🤲🏻🤲🏻
kbrkbr1 Mubufe ikili yapılmadı bana ,ensesi kalındı doktor direk fetal DNA yapalım dedi sonrada amniyosentez yapıldı
Selincel benimmdunyamm rabbim kimsenin başına vermesin ama bebeyi down die aldırmışlar bence…bana öyle geldi belkide sapasağlam dogacakti bebek sağlıklı doğar sonra işler tersinede gidebilir alnına yazılıysa yanlış yapmışlar. Eğer benim dediklerim doğruysa belki kendi kendinede kalbi durmus olabailir günah almayım..
kbrkbr1 Gulusuguzell Mubufe doktorum ilk enseden şüphelendir 12. Haftada 2.9 çıkmıştı ense sonra direk fetal DNA yaptırmıştık
Gulusuguzell kbrkbr1 ben canim 14 haftalık en detayli ultorasans girdim doktor bakti herşeyine dedi ense kalınlığı yok dedi burnu var dedi kalbine bakti parlaklik yok dedi 99% sağlıklı dedi teste onermedj bize
Mubufe Gulusuguzell inşallah sağlıklıdır canım sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin rabbim sana da bana da 🤲🏼🤲🏼
kbrkbr1 Mubufe içinizin rahatlamasını istiyorsanız fetal yaptırabilirsiniz , benim bebeğim down sendromluydu ama ultrasonda hiçbir bulgu yoktu aynı şekilde ayrıntılı ultrasondada bulgu yoktu.
Twinmommm Mubufe kan sonucunda mı riskli çıktı ? Bende bugün ikili tarama yaptırdım ultrasonda herhangi birşey çıkmadı gayet herşey sağlıklı dedi sadece ikiz gebeliğim olduğu için tek bebeğe göre %90 değil ihtimaller biraz daha düşük dedi. Fetal dna isteğinize bırakıyorum yaptırmak zorunda değilsiniz dedi emin olamadım
Mubufe Gulusuguzell bana da %99 sağlıklı bence ultrasonda normal herşeyi dedi . Ama eşim de sürekli düşünmektense yaptıralım dedi fetal dna yaptırdı umarım sağlıklıdır
0103qsf kbrkbr1 peki siz kendinjz mi fetal dna istedinz ikisi de temz çıktıysa bbenmde temz cikti ama o donem bilseydim direk fetal dna isterdm ikili yerine en azndn daha net sonc