sulekesskin İkinci gebeliğim 19.haftaya girdim daha tam net olarak hareket hissetmedim sizler de böyle bir durum var mı
Mihribancglr sulekesskin 16 dan beri hissediyorum ilk başlarda minik minik di şimdi 18 haftadayım baya tekme hissediyorum 🙈 bebiş kız sa geç hissediliyor genelde öyle derler 🤷🏼♀️
Pyrz_07 sulekesskin 18+2 deyim hafif bi şekilde göbek deliğimin biraz altından vuruyo bi kaç kez ama çok hafif göz seyrimesi gibi aynı hareket tekrar ediyor 17. Haftada hissetmeye başladım
Elilar2225 Mihribancglr aksi bence😁bende erkek ablamda 2tane kiz 4aydan hissetmis ben daha edemedim 5i tamamlıyorum
sulekesskin Mihribancglr evet kız bebek ama insan endişeleniyor kontrole daha gitmeme var şekerli şeyler yiyorum uzanıyorum gene bişey yok
Mihribancglr Elilar2225 maşallah valla bende bilmiyorum ki öyle diyorlar dedim genelde öyle olurmuş 🤓
Pyrz_07 sulekesskin tatlı bişeler yiyip uzanın öyle hissedersiniz bende ayakta veya otururken hissetmiyorum genelde uzanırken tatlı yedikten sonra hareketini hissediyorum
Srpl11 Bende 19. Hafta icindeyim. Malesef bende çok hissedemiyorum. Bazen yatarken çok hafif segirme gibi oluyor. Pazartesi detaylı ultrasona girdim. Dr 23. Haftada hissedersin dedi. Biraz kilolu hamiş kaldım. Sanırım ondan.