Liyaaaaam doğurdum hem de çok kolay doğdu miniğim elhamdulillah ama tedbir amaçlı küvezde tutacaklar biraz evem bir haftadan fazla tutmazlar dedi bakalım rabbim senin de yardımcın olsun canım sakin ol ve bebeğin küçük diye en sağlıklısının normal doğum olduğunu düşün suni sancı bile yemedim ben kalpleri çok küçük olduğu için zor oluyormuş bizim haftadaki bebeklere sende kendi sancınla doğurmaya çalış Allah yardımcın olsun