Mel_yuz Kızlar merhaba, 39 haftalık olduk yarın sabah sezeryan Doğuma gidiyorum dualarınızı esirgemeyin ☹️😥🙇♀️
Cnnhls Mel_yuz Canım benim rabbim sağlıkla kavuştursun insAllah benimkide pazartesi günü sezeryan rabbim hepimizinkini kolay eylesin InsAllah 💙
Gencan Mel_yuz belli olmaz son dakika bile doğum pozisyonu alan bebekler var bekleseydiniz biraz daha 😔 inşikak süresini okuyup secde ayetinde secde yapın çok ise yarıyormuş
Cnnhls Mel_yuz Su ilk ayaga kalkışı dusunuyorum bende ya herkes tek o zor diyor aklım orda benim 😊seninde spinal 'di mi canim