Her ay kontrole gidemiyorum aklım kalıyor 26. Hafta bitecek ama hala aşağıda hareket ediyor yukarı çıkmış olması gerekmiyor mu çok nadie yukarıda hareket ediyor onun dışında hep vajinama baskı yapıyor aşağıda olabilir mi yoksa daha yeri rahat diye mi rahat hareket ediyo anlamadım