Tazeanne0134 muserref02 ben yargılamıyorum ama siz konusu sağlık olunca önemli olan bişe hakkında yorum yaptım bende ayrıca sert bi üslupla da konuşmadım gayet normal bi şekilde konuştum yanlış bişe de söylediğimi düşünmüyorum
201010 Tazeanne0134 ilk hamileligim insan tecrübesiz olunca ve ilk olunca hem endişeleniyor hemde her söyleneni dikkate alıyor istemsiz buna doktorumda dahil o yüzden arada kaldım zaten ama her türlü yaptırıcam sonrasında keşke yaptrsaydim demek istemiyorum
Tazeanne0134 201010 valla bende ilk hamileliğim de önce yaptırmayı düşünmüyordum ama önemli bişe olduğunu öğrenince kim ne derse desin yaptırdım çok şükür sorun yaşamadım oğlum şuan 25 aylık çok şükür
Furkanefeninannesi Basakcim merhaba geçmiş olsun sekerinizi düzene soktuktan sonra katı bir diyet mi uyguladiniz arada esnettiginiz oldu mu nasıl bir yol ilerlediniz acaba ?
Basakcim Furkanefeninannesi şöyle ki günde 6 kere her öğün öncesi ve sonrası şekerimi ölçüyorum. Bozduğum zamanlarda şekerim yüksek çıkıyor hemen. Yani aslında sürekli dikkat etmek gerek. Bir dilim ekmek bile 150 lere fırlatıyor. O seviyeleri görünce yemek sonrası uzun yürüyüş yapmaya çalışıyorum.
yaseminbirinci Bir kutu gazoz içeceksiniz aslında içinizi ferah tutun bir şey olmaz Allahın izniyle. Ben de yaptırdım şu an 36.haftadayım hiçbir sıkıntı yaşamadım her ay düzenli kontrollere gidiyorum ve bebeğim haftasıyla uyumlu çıkıyor. 🌸🌸🌸
Furkanefeninannesi Basakcim anladım çok teşekkür ederim bende 5 günlük dikkat ettim yediklerime 6 kere ölçtüm günde dahiliye normal daha olcmene gerek yok çok yüksek gelmemis değerlerin öncesinde de dedi ama biraz esnettim ama hala diyet mantığında devam etmeye calisiyorum