deletedmom209 Her gece şükür bu gün de doğurmadık diyip yatıyorum şaka gibi hiç böyle hayal etmemiştim ben hamileliğimin başından beri herşey ters gitti hamile kalmadan önce sürekli naz yapıcam herkese sanıyodum millet etrafımda pervane olcak sanıyordum şimdi azcık naz yapayım aman bi hamile sensin sanki diyolar 😂🤷🏻♂️
Deletedmom15257 deletedmom209 😂🤣😂🤣😂😂bazen acaba yine mi hamile kalsam diyorum 4 ay bulantı kusma sadece 1 ay rahatladım ondada rahatlık battı kızım çıktı 😂😂 hamileliğin tadını çıkarmadım.be
fatos2404 deletedmom209 o kadar çok erken doğum var ki aynı durumdayız valla bende her geçen gün şükrediyorum ama en azından eşim fazla fazla nazımı çekiyor daha doğrusu çevremdeki herkes daha önce iki kaybım olduğundan galiba 🙄🤔
deletedmom209 Deletedmom15257 kız biz tövbe ediyoz ikinciye allahın zoruna gitmesin ben diyorum 2. Yi istemiyorum
deletedmom209 fatos2404 erkenmiş canım daha dikkat et 1 gün bir gündür de her doğurcan diyene de inanma
fatos2404 deletedmom209 valla açıkçası biran önce yavruma kavuşmak istiyorum tabi şimdi çok erken ama gerçekten hasta muamelesi görmekten bıktım 🤦🙄
deletedmom209 fatos2404 o haftalarda bende öyle diyordum nasılsa doğsa Yaşar artık diyodum ama öyle olmuyomuş
fatos2404 Deletedmom15257 ilk okuduğum günden beri hep dua ediyorum Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏💕
NekwaSultan fatos2404 ne sen sor ne ben söylim 🤣🤣 Hayatım da yürümedim kdr yürüdüm ilişki vs. Aklına ne gelirse yapamadığım kalmadi iste ona rağmen 42 de zor geldi yani😁😁😁
Hana_33 Kızlar çok araştırdım konu başlıklarını ama en iyisi buydu ben 31 haftalık hamileyim ama.sagima yada soluma uzandığım zaman karnım çok ağrıyor sanki bebek rahatsız oluyor tekmeleyip druo hep bu böyle normal mi szce