aleynabektass Merhaba 19 haftalık hamileyim bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi doktor böyle olup sonradan sorunsuz bebeği yukarı çıkan oldumu?
Karacaaa aleynabektass canm bende bugün 19hafta oldum bebeğimin tekmelerini asada hissediyorum ama anı hareketlerim oldumu yukarıda bı dalgalanma oluyo muhtemmeln geziyi😊ama çok ayakta durduğunda feln genelde hep asada
Pyrz_07 aleynabektass aşağıda derken ne kadar aşağıda bende eğe kemiğimin hizasında hissediyorum bebeğimi 18. Haftalığım
aleynabektass Karacaaa erkek doğum riskimiz olurmu bunun icin sizce :( doktorum bana her ihtimale karşı progestan fitil veriyorum dedi bende cok korkmaya başladım
Burcudvci46 aleynabektass Canım ben 33 hafta oldum hep aşşada benimki doktor kanala girmemiş dedi sorun yok dedi hep özel bölgemde hissediyorum kızımı karnımda aşşada hep benim mide yanmam filan hiç olmadı şaştım kaldım 🙄
aleynabektass Burcudvci46 sukurler olsun gerçekten cok sevindim Allah sağlıklı vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏