Smye57 17+7 yim kızlar akıntısı su gibi olan varmı bayağı su olduğunu hissediyorum ıslaklık yani akıntı gibi değil gibi hiç başına gelen oldu mu
Meri3220 Smye57 o haftalardaydı sanırım çok hatırlamıyorum ama benimde öyleydi su gibiydi aynı bana da idrar kaçırması yada su sızdırması olabilir diye yazdılar. Peçete koydum baktım akıntımdı doktor da suyumun iyi olduğunu söylemişti. bir ara akıntı çoğalıyor. Şuan 28 haftalık olduk o zamanki gibi çok değil ama hala var yani. Çok tedirgin olduysan Dr iletişime geç iç rahat etsin canım
okuyor Smye57 benim oldu. Önce bir hafta su gibi ıslaklık gördüm camasirimda. Bir hafta sonra beraberinde süt kesiği gibi akıntı gelmeye başladi. Yanma, kaşıntı, koku vs. Yoktu. Doktor muayene etti. Mantar enfeksiyonu dedi.
Emineyaman43 İdrar kaçırma da olabilir belki bende bazen su gibi ıslaklık oluyor hapşurmaktan aksırmaktan kaçırıyoruz bazen 😂
Smye57 Meri3220 iyi bari ya biraz olsun içim rahatladı ve benim normalde de yani gebelikten önce de fazla akıntım olmadığı için bana değişik geldi
Meri3220 Smye57 benimde olmazdı işte anca adet belirtisi olarak olurdu o yüzden korkmuştum ama şükür sonradan bir sıkıntı yaşamadım. Kontrolün yakınsa sen yinede doktorunla konuş enfeksiyonda olabiliyor bazen. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗
Merveaslan0651_ Smye57 canim seni telaslandirmak istemem ama bende bole bi post actm sabahtı sanrm öğleye doğru kanamaya çevirdi hemen acil e geldm bebeğin suyu olma ihtimaline karşı yatrdlr şuan hastanede yatyrm ped koydular renk degistrnden takip ediyorlar ihmal etme gt doktra muhakkak sole canm bnm
Acemianneee08 Canım 19. Haftadan beri benmde öyle su gibi akıntı belli saatler çoğalıyor azalıyor renksiz kokusuz. Doktorum suyun iyi demişti idrar tahlili yaptı yoğun enfeksiyon çıktı 10 gündür antibiyotik kullanıyorum ama sanırım bu dönemler akıntı artıyomuş stres yapmayın 🙏
Sltn45 Bende 18. Haftamda çamaşırımda ıslaklık hissediyordum su gibi akıntım oluyordu damla damla. Doktora gittim suyum gayet iyiydi tahlillerde temiz çıkmıştı. Ama mantar enfeksiyonu varmış ondan su gibi olmuş akıntım.
Hilalala Benimde hep oluyor aniden bir kaç damla ıslatıyo.. bugün gittim kontrole bebek iyi dedi suyunda iyi dedi.. o kadar akıntı olmasıda normal demekki çünkü şu an 32 deyim.. baya öncesinden başlamıştı. Bende ped koyuyorum bazen .. bence korkma bişey olsaydı bana söylerdi doktor kesin çünkü bayadır oluyor
Merveaslan0651_ Peperonni söylemesi ayıp bir peçete dolusu kadar geldi kahve rengi kanama birdaha gelmedi gun içerisinde
haydinyildiz Smye57 bence muayene gununu beklemeyin doktorun gormesinde fayda var hem de iciniz rahatlar