Gzunl merhaba ben doğuştan tip 1 diyabetliyim size birkaç öneride bulunayım öncelikle arka arkaya ölçüm yapmayın hep farklı sonuç alırsınız sabah açlık ve kahvaltıdan tam 1 saat sonra tokluk ölçmeniz gerekiyor aynı şey öğle ve akşam içinde geçerli karbonhidratı olabildiğince azaltın bol su için ve hareket edin sevgiler ❤️