cgnduru
cgnduru çok ilginç ya devlet doktorlarına güvenmiyorum ben. İki gün önce gribim diye gittim normalde kovidken bile kadın doğuma gidebiliyorsun bebeğe bakmıcan mı yani bana önce test yap negatifsen buraya gel dedi sonra test yaptırdım yine gittim yanına ben sonuç çıkana kadar beklemek istemiyorum pozitiften bile gebeyken görünme hakkımız var dedim hareketini bugün hissetmedim henüz içim rahat etsin dedim bu sefer de bana normal ultrason vajinal ultrason ve nst üçüne de bakmak zorundayım dedi. Vajinal istemiyorum dedim mecburum kabul ediyorsan bu şekilde et dedi.zararlı değil mi dedim tabiki riski var ama kabul etmen lazım dedi. İstemedim o zaman hiç bakamam dedi ordan çıktım özele gittim. Sadece ultrasonla baktı hareketini gördüm kalp atışı dinledim o doktorun söylediklerini söyledim. Hiçbir hasta istemezse doğuma kader vajinal bi kere bile yaptırmayabilir dedi. Çatı muayenesi bile istemiyorsa yapamayız böyle bi zorunluluk yok dedi.