Kubra6100 Dr gttim bugun henuz donememis ilk dogumum normaldi 34 haftadan sonra donerki donen oldumu aranizda streslendim hormanlardan herhlde aglamk gelio icimden
eso14 Kubra6100 32. Haftamdayım ama 31 de gittiğimde 33 gözüküyordu. Ve dönmemişti. 35 e kadar yolu var bekleyelim dedi. Bende bi umut bekliyorum 😂
Handan_65 Kubra6100 Ayy akışına bırak ben normal istiyorum diye kıçımı yırttım ama olmadı makat gelişi pldugu için mecburi sezeryan oldum oysaki acıya dayanıklıyımdır
lllllg 33 den beri her hafta donuyo bebeğim 3 defa döndü…artk dr’um şaşkınlıkla sen yine mii döndün yaa dedii…bu hafta yine dönmüştür diye bekliyorum:)
Haticehatice eso14 eso14 neden 35 e kadar yolu var dediki doktorun doğuma kadar yolu var .ben 40. Haftadayım ve hâlâ bekliyoruz doktorumla çünkü 39. haftada normal doğum pozisyonundaydı şimdi makata geçti.yani bazı bebekler sürekli dönebiliyor.
Kubra6100 Haticehatice zaman gectikce sansi azalir dedi banada dr yeri daraldigi icin ama hic belli olmaz
eso14 Haticehatice benim bebek çapraz duruyor canım. 35 e kadar dönebilir ama sonrası düşük ihtimal dedi. :))
Kubra6100 Handan_65 kesinlikle ayni fikirdeyim hangisi hayirli ise o olsun tabikide ilki normal die sadce ikinci icin biraz tedirginim nasil olcak die merk ettim sonradan donen varmi die yoksa saglikli olan sezeryansa tabiki oyle olcak🤗
ipekveannesi Kubra6100 onu bilmiyorum ama benim doktorum sürekli emekle evde dedi sonraki hafta dönmüştü tesadüf mü bilmiyorum