Karelinannesi haklisinesracim ya bende bazen denk geliyorum her reklamı anlarım ama yemek reklamları saçma geliyor. Sonuçta hamileyiz kimi maddiyattan dolayı alamıyor kiminin alma imkanı olmuyor ama canı çekiyor 🤷🏻♀️ Bende onu anlamıyorum 🤷🏻♀️
Eslem_1 haklisinesracim 🤣🤣🤣 ay bi ara yemek sepeti çok çıkıyordu acayip sinir oluyordum reklamlar çıldırtıyor bazen
eso14 Karelinannesi içimden geçeni yazmışsın valla. Bulunduğum yerde ne getir ne yemek sepeti vs ulaşabiliyor. Küçük bi ilçedeyim. Her gördüğümde ağzım sulanıyor ama unutmaya çalışıyorum hemen. Kaldırılmalı bence
Meryemcansever Karelinannesi valla çok doğru insan nefsi diye bişey var ki bu hamilelikte daha çok oluyo
pusatmom35 Fasulyeninannesi1 doktor çocuğa mert görmeyeli büyümüşsün mü diyo napiyosun mu diyo öyle bişey 😄
Fasulyeninannesi1 pusatmom35 ben direkt kapatiyorum reklamlari sag ustte carpi isareti cikiyor. Medya sesini kisarsaniz telefonun reklamlarin sesini de duymuyorsunuz 🙏🌸
pusatmom35 Fasulyeninannesi1 Ben reklamlardan rahatsız değilim zaten çarpıya basıyorum gidiyor reklam.