Ebrbre 13. Haftaya kadar iştahsızlık vardı normal yediğimin yarısını bile yiyemiyordum. 14. Haftada iştahsızlık gitti yani artmadı ama eski Halime geri döndüm. Bebiş büyüdüğü için daha kolay acıkırsın canım kan şekerin falan daha kolay düşer yani. Bende öyleyim acıkınca sanki 2 gün yememiş gibi hissediyorum