Efnan-77 Suni sancı verebiliriz dedi doktorum istersem eğer 40+3 oldum kakasını yapmasından yada eşinin çürümesinden vs korkuyorum
Zehra9616 Efnan-77 kaka yapma olayi oyle her bebekte olmaz bunu doktorunun soylemesi lazimdi cnm 42+3te dogurdum sirf kilolu diye aldim suni sanciyi yoksa risk yoktu ama tabi sen bilirsin bebis saglikli olsun en iyisini sen dusunursun
hunilimom Efnan-77 benim doktorum ilk Doktorum 41 e kadar beklerim gelmezse suni veririm demisti öyle yaptı 😂 suan farklı bir doktora gidiyorum daha doğum hakkında hiç konuşmadık bebek daha 16 haftalık. Her gün nst çekildim ben mesela bebegi takip etti
Hilal-95 Efnan-77 bnada 42 haftaya kadar beklıcez dedi canm her bebek tuvaletini yapıcak diye bşy yok zaten az kalmıs squat felan yap merdıven in çık hurma felan ye inşallah kendı sancınla doğurursun sağsalım alırsın
Efnan-77 Zehra9616 doktorum biraz sıkıntılı ya herşeyi açıklamıyo soruncada bekle sabırlı ol diyip yolluyo konuşcaz diyo ne konuşcaz diyorum bilmem o gün bakıcaz diyo
Efnan-77 Zehra9616 bende düşündüm ama zamanım kalmadı 40+3 oldum bide ben pimpiriğim biraz hemen güvenemem herkeze falan
Efnan-77 Basakcim benimkide bekker heralde ona kalsa yani haftamızı doldurduğumuz için ben istersem suni verceğini söyledi
mammaaa33 Efnan-77 bol bol hareket et doğumu kolaylaştıran hareketler var YouTube dan bak onları yap Allah ni avazda kurtarsın
Efnan-77 mammaaa33 yapıyorum melike yoganın 36 40 haftslık sporlarını ama hayla sçılma yok kanaal yerlşmiş nerdeyse dedi