eslemsi Yükselmek bir yana 9 5ti tuzlu ayran ictim 8 4 oldu. Baska onerceginiz birsey var mi. Kotude hissetmiyorum oyle ama sanki karnimda bebek sertlesti gibi hissettim 20 haftaligim kafam agriyor biraz uyku halim var
benimmdunyamm eslemsi aman benim doktorun istediği şey hamilelikte diyor tansiyon 8 9 olması lazım diyor benimki 11/7 12/8 yüksek diyor manyak adam 8 9 olması lazım diyor
Haticehatice eslemsi benimde hep öyle bünye düşük tansiyona alışıyor bi zararı yok yani yükseltmeye çalışmayın çok fazla
ipekveatlas hamilelikte tansiyon düsüklüğü çoğu kadının basına gelebiliyo ve kendini iyi hissettiğin sürece tehlikeli olduğunu sanmıyorum, yüksek tansiyondan cok daha iyidir👍🏻
Dygsacli Benimde düşük… maden suyu içiyorum hergün bir tane… çok halsiz hissetmemek için bol bol dinlenin