Merhaba Canlar Daha Once Dediğim Gibi Hamileliğimin 38.6 haftasındayım Ve sadece 5 700 Kg Almışım Bebegim İse 4 Kilo Olmuş Bile Cok Mutlu Oldum Bugun Doktora Gitiğimde Bana doktorun soyledijleri eyer ki bebek 12.03 kadar kalırsa 4 kilodan fazla olur dedi . o Yuzden Daha Once de Post Açmiştim Ilk Doğumumla İlgili Ama Şukur Ki Normal Doğuma Zorlamiycaklar miş Cunku Bebek cok Buyuk Muş 9.03 Kadar Gelmezse Benım Bıdık Sezeryen Olucam Dualarınızı Eksık Etmeyin 😍🤰🥀