-ilay- Bebetoveannesi Elbette öyle ama yanılma payı da çok olabiliyor. Sansliymissiniz ne güzel erkenden öğrenmişsiniz :)
Pelinmelek Bende cok kustum. Kızımda da ayni şekildeydim. Ama 13 haftalıkken doktorum erkek dedi pipisini felan göstertti ama pek inanasim gelmiyor. Sizde yanilma payi var midir?