melekkizim_00 bende 34. Haftada yaptım tek başıma ve çok yorulmuştum gebeliğim riskliydi aslında yapmamam lazımdı sancılarım çıkmaya başladı sonra 36+1 de suyum geldi yani evim o zamana kadar tekrar battı çokta uğraşmayın detaylı doğumdan sonra eve gelince annem ve kayınvalidem detaylı temizliğimi yaptılar hiç gerek yokmuş zaten sürekli batıyor