Cinarefemoms Merhaba herkese 38+2 haftalık hamileyim ve bebek henüz kanala girmemiş.. doğuma 12 gün kaldı ne yapabilirim acaba fikirlerinize ihtiyacım var 🤰🤰🙏🐣
Zehra9616 Cinarefemoms plates topundan sesleniyorum faydasi oluyo ve ordek yuruyusu demisti bi kac kisi deneyin benimki kanalda yinede yapiyorum ben ilerlemesi icin bayagi etkili
Lulikli Cinarefemoms ben de 38+2yim doktorum kendini zorlayana kadar yürüyüş, merdiven inme çıkma, papatya-adaçayı gibi içecekler içmemi önerdi. Bir de korunmasız ilişki
Gkcnbal Bende 37+5 deyim bugün gittim benimkide inmemiş bir hafta daha bekleyelim dedi doktorum bebeğin inmeme sebebi kemik yapısı da olabilirmiş oyuzden inmezsede çok zorlamıcam spinal sezeryan olucam dogumda sıkıntı yaşamak istemiyorum bebeğim oksijensiz kalabilirmiş
Yelizzzz34_ Ben çok yürüyüş yaptım her gün neredeyse 10 bin adım attım, evde de sürekli ayaktaydım işler, yemek yapmak vs derken şuan 32 haftalığım ve bebek kanala girmiş 😭 benimki biraz erken oldu ama sizinkinin artık vakti gelmiş bence bol bol yürüyüş yapın