Ben orta okuldan beri pcosluyum, sagolsun doktorum 16 yasinda sen hamile kalamayacaksın simdiden alış demisti bana.
Hep de kiloluydum. Sonra cikolata kisti vs hersey cıktı ameliyat dediler istemedim, evlenmeyi bekledim. Tedavi falan hic olmadım. 2 sene önce 26 yasimda 15 kilo verdim. Sonra doktora gittigimde ne polikistik ve kist hicbirsey görmedi. Kilo mu verdin dedi. O kadar kilo vermeye hicbirsey kalmaz normal dedi. Sonra evlendim. 10 ay dogum kontrol hapı kullandım. Hapı bıraktığım ay cok şükür hamile kaldım. Dogum kontrol hapı kullanmanın da tedavi edici özelliği oldugu söyleniyor. Vel hasıl, ergenlikkten beri cocugum olmayacak sanıyordum. Acısını çektim. Pcoslulara tek tavsiyem kilolulara özellikle diyetisyen, kilolu olmasalar bile diyetisyen ile gebelik öncesi pcoslular için yaptırdıkları diyeter var, onları uygulamanız. Önce vücudu gebelige hazırlamak gerek, imkansız diye birsey yok. Herkesin cocugu olabilir. Korkmaya gerek yok, yeter ki kendinize ve bedeninize iyi davranın 🌸