Merhaba kızlar benim ikizlerime 23 haftalık erken doğumum olup kaybetmiştim 5.5 ay önce gecen ay Bi kaybım oldu beta ile öğrendim ilk kanama uzun sürünce gittim adetim bitmiyor diye beta bakıldı 22 cıktı düşük yapıyorsun iki gün sora gel dedi 10 a düştü değerim sonra aradan 20 gün gecti adet olmadım hamile gibi hissettim test yaptım hayalet cizgi cıktı hemen hastaneye gittim doktor imkansız dedi yine de betaya baktı 118 cıktı iki gün sonra gel dedi 248 cıktı üç gün sonra gel dedi ben pazar günü kanama ile gittim beta 802 cıktı pazartesi tekrar baktılar 816 cıktı bide progestron a baktılar 6,20 cıktı norml gebelikse 11üzeri olması lazımmış ve bana üç gün sonra gel dedi bugun gittim neden geldin dedi kontrole dedim sana ilaclarını kes düşük yap sağlıklı değil demiştim dedi eve git ilacları kes kanaman olsun dedi sinirlndik eşimle muayene etmeden gecen ki sonuca gore konuştu özel hastane bide 🤦♀️ neyse eşime ben hamile oldum dan eminim başka hastaneye gidelim dedim Allah işte iyiki de gittik ulturasyon ile baktı iki kese gördü vajınadan da baktı ikiz dedi ama betana Bi bakmalıyız dedi ve sonuc 6bin küsür cıktı hamilesin değerin de güzel artmış dedi İyiki umudumu kesip eve gitmedim çok şükür Rabbim bittim dediğinde yettim kulum diyen Bi Rabbimiz var çok şükür elhamdülillah nasip olursa perşembe günü tekrar kontrole gidicez inşallah içinde bebekleri de görürüz demem o ki asla umudunuzu yitirmeyin ve asla bir doktor ile kalmayın belki ben umutsuzca eve gelip ilacları bıraksaydım düşük yapıp kaybedicektim demem o ki asla pes etmeyin bende pcos ve Rahim agzı yetmezliği var hiç bişey de gebe kalmanıza engel değil yeter ki Rabbimden isteyin Rabbim isteyen herkese ve bana da nasip etsin sağlıklı hayırlı evlatlar inşallah 🤲