Kızlar 2 haftadır her gün bitmek bilmeyen kahverengi lekelerim var bazen çok bazen az çok olduğu zaman da oluk oluk değil tabiki iki haftadır da progestan kullanıyorum hap. İlk bu lekenmelem başladığında doktora gittim bişe yoktu kese vardı sadece 10 gün sonra da kendi doktoruma gittim bebeğim büyümüş çok şükür kalbi oluşmuş doktor kanama alanı görmedi hatta dedi ki sürekli oturup uzanma arada dolaş hava al dedi çalışmanda da bi sıkıntı yok dedi ama bu leke ne nerden niye geliyor sürekli ve ilk gebeliğim