Ben altı tıka basa dolu bazayi çift kişilik bu arada zar zor itekledim canım 😂 üstüne komidinleri kucakladım götürdüm bide beşik yeri değiştirdim ve temizlik yaptım dip köşe 1 yaşında cocuğum var onla ayrı uğraştim uyut et vs hangi akla hizmet yaptıysam tabi noldu akşama doğuruyorum sandım korkudan öldüm öldüm dirildim 😂 Niye 22 haftalık falan gebeydim 😂 Bebeğim kasıldı, ağrım çok fena oldu yerimden kalkamadim ağladım yürüyemedim bile 😂 üstelik alttan zorluyordu hissettim yani Acile gittim bişey çıkmadı çok şükür 😂 Tabi eşimle birbirimizi yedik😂 Bu da ders oldu bana işte 😂 Bir dahada yapmam yani😂😂 O yüzden kalkışmayın hiç ya 😂 ben asla yapmam bir daha çok güzel ders oldu bana ,😂😂