Bu ay klomen kullandım ve solda 3 tane 19 mm boyunda yumurtam olgunlaştı sağda da bir tane 18 mm boyutunda yumurtam olgunlaştı. 12. Gün doktor çatlatma iğnesi verdi yaptırdım ve sonraki gün ilişki oldu şu an arada iğne batması gibi kasık ağrım oluyor belim ağrıyor ve arada sıcak basıyor ve geçiyor başına böyle bir şey gelipte hamile kalan var mı? Yoksa bu belirtiler çatlatma iğnesi oldum diye midir. 19. Günümdür bugün be 9 gün sonra adet günüm