Ozlemdrn Minnakkurabiyeveannesi27 yaa gercekren mi ilk bebegim cinsiyet hiç farketmiyor önce kız istiyodum ama şimdi farketmiyo🥰🥰🥰
Ymn3535 Minnakkurabiyeveannesi27 bende aynısını yazıcaktım benim kesem tam tersiydi kızım olucak inşallah 😊 sağlıkla gelsinler hepsi
Minnakkurabiyeveannesi27 Ozlemdrn https://www.hizliresim.com/418gncj Bak kuzum biz bunda tam 8+0 di şimdi 36+2 olduk paşamla Bende ilk başlarda kız bebek çok istiyordum ama inanki şimdi oğlum olacağı için o kadar mutluyum ki 🥰
Ozlemdrn Minnakkurabiyeveannesi27 benimki 8 haftalarda fasulyeydi🥰 hayrlisi olsun esim çok erkek olsun istiyo😊🥰