Aylinaylinn Kizlar aranizda gebelik kolestazi geciren var mi? Benden doktor suphelendi. Erken doguma sebep veriyormus. Moralim cok bozuk. Yasayan var mi?
Dlrcem Aylinaylinn şikayetlrin neydi canm? Şuanda bende kendimden şüpheleniyorum. Deliler gibi kaşıntı var vücudumun heryerinde
Acrbaby Aylinaylinn bende vardı canım safra asitim yüksekti ursofalk diye bi şurup verdi doktorum bitene kadar kullandım günde 3 kez , dün tahlil ysptı tekrar , sonuçlarım iyi çıkmış normal doğumu bekliyorum 38+4 üz. Kaşıntımda 32. Haftada basladı
Emlyjams Aylinaylinn yarın soNucum çıkacak bende de ayni şüphe var. Çok kasiniyorum ellerim ayakların altı falan
Nesomer Aylinaylinn evet ben gebelik kolestazıyım 33. Haftamda kondu teşhis şuan 36+1 im hastaneye yatışım yapıldı yarın doğumum var. 37 yi beklemek istedim ama maalesef solunum sorunu olur diye doktor alalım artık dedi. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. Beklemedeyim inş sende yoktur çünkü çok kötü bi hastalık benim 2 haftam zehir oldu kaşıntıdan yediklerim bebeğimede yaramadı 😥
Aylinaylinn Dlrcem benim de oyle. Tek sikayetim kasinti. Hem de kuru kuru kasinti dokuntu yok bir sey yok. Kasinip duruyorun. Sabaha kadar uyku yok. Ozellikle ayaklarim ve ellerim.
Aylinaylinn Nesomer allah hayirli dogum nasip etsin insallah sagsalim kucaginiza alin bebisinizi. Insallah bende yoktur dua etmekten baska carem yok ama kasinti gecmiyor hicbir sekilde
Nesomer Aylinaylinn maalesef geçmiyor doğum yapana kadar kaşınacaksın dedi doktorum bana inş çabucak geçer
Aylinaylinn Nesomer kasinsin kasinmasina raziyim da bebegime bir sey olmasin internette cok kotu seyler yaziyo