sevvaliko canım bfnde doktora dedim ki 34 haftalığım doğum istiyorum dedi Sen Allha isyan mı ediyon dedim tövbe haşa öyle bir şey değil Ben sadece kaygı bozukluğu ve panik atak yaşadığım için istiyordum ama doktor bekle dedi macbur bekliyorum bir şekilde rabbim kolaylık versin yaa