4118kubra Sabit doktorum yok devlette randevu aldığım doktora bırdahakı kontörl zamanım geldıgınde asla randevu alamıyorm Doktora soru sormazsan ağzından laf bile çıkmıyor. İlgi alaka sıfır
HilalEyce 4118kubra ben araştırma hastanesine gebe takibe gidiyorum hep aynı doktora çok tatlı birisi her şeyime cevap veriyor. Kolay randevu bulabiliyorum .Özele de gidiyorum orası tabi ki daha ayrı ilgileniyor. Devletteki doktorların her hastaya ayıracak uzun zamanı olmuyor maalesef
Villanelle Devlette perinatologa gidiyorum. Her seferinde en az 20, 25 dk ilgileniyor. Her soruma cevap veriyor. Ayrıca randevuyu da kendi defterine yazıyor, mhrsden randevu kabul etmiyor. Bence devlet ile alakalı değil, doktor ile alakalı
Ardennnnmomss Sanırsam hastanelerin yoğunluk derecesine göre değişiyor ben amasya eğim araştırmada takipteyim Ruhi doğan doktorum aşırı ilgili biris çok samimi her sorumu cevaplıyor
4118kubra Bazı doktorlar gerçekten işini çok güzel yapıyor bazıları baştan salma ultrasyona koyuyor çıkınca soru sormazsan hıcbırsey demıyor bile 4 tane doktora bu sekılde denk geldım 28 haftalık gebeyım